četvrtak, 8. siječnja 2015.

2015 READING CHALLENGE

Prije nekoliko tjedana sam na Facebooku vidjela sljedeću fotografiju:

I odlučila sam se okušati u ovom izazovu čitanja. Vjerujem da neće biti lagano, te ću većinu pročitati u vrijeme ljetnih praznika, ali potrudit ću se. Javljat ću se svaka 2 mjeseca... Možda mjesec, ovisi kojim tempom ću čitati. Za neke imam ideju: recimo, za humorističnu knjigu ću vjerojatno uzeti Kishonovu zbirku, miljenicu majke; Noćni vlak za Lisabon, knjigu s magijom; Harry Potter (duh), knjiga autora kojeg volim, ali nisam pročitala; Hemingway, A Sunce izlazi...
Za neke uopće nemam ideja... Recimo, graphic novel. Za mene to uopće nije knjiga?!? Knjigu s lošim recenzijama? Autor sa istim inicijalima? Knjigu koju sam prosudila po naslovnici? Na slatkim mukama sam ;).
Planirate li vi okušati se u izazovu? Koje biste naslove preporučili?
Pozdrav do sljedećeg puta :)

Nema komentara:

Objavi komentar