utorak, 6. siječnja 2015.

Zdravo, svijete!

Hello, hello, nepoznata/i čitateljice/u!!!

Zovem se Angelina Jolie i dolazim iz Izraela.
Zezam se.
Ne poznajem Angelinu i nikad nisam bila u Izraelu. Ali volim Angelinu, poštujem ju kao glumicu i osobu, a volim i izraelske pisce, kulturu i klimu. Voljela bih upoznati Angelinu i otputovati u Izrael, tko ne bi?
Živim u Hrvatskoj, u Zagrebu, običnim životom učenice koja pohađa srednju školu. Hrvatsku ne volim pretjerano, a ni školu. Što se mora nije teško?
Volim čitati, gledati filmove i šminku. Točnije, obožavam čitati, gledati Spielbergove filomve i nositi sivi ruž. To me čini sretnom. A sreća je bitna u životu. pogotovo danas, kad smo izgubili mnogo razloga za smijeh, a dobili mnogo za tugu.
Zbog potonjeg sam odlučila pisati blog. Želim nešto što će me veseliti, nadam se da će veseliti i druge. Pisat ću o svemu što me zanima. O knjigama koje sam pročitala, filmovima koje sam pogledala, šminki koju sam nosila. Možda ću pisati o stvarima koje me smetaju, putovanjima i događajima koji su me obilježili. Možda ću opisivati kišu, svog perzijanera, čaj koji me oduševio ili loš dan koji me narogušio. Nadam se da neću puno o lošim stavrima. Čak i kad se čini da ih je više nego dobrih. Željela bih da ovaj blog bude dobra stvar zbog koje ću na kraju dana imati smiješak.
Ovo je bio kratak uvodan post, tek toliko da me malo upoznate. :)
Čitamo se uskoro!

Nema komentara:

Objavi komentar